אקוניס: "זו הממשלה המושחתת ביותר בתולדות המדינה"

    מהדורת הבוקר No Comments on אקוניס: "זו הממשלה המושחתת ביותר בתולדות המדינה"

    "אתמול דיברו על ההוצאה הכספית של אבטחת בני משפחת נתניהו, ומי מדבר? הממשלה המנופחת והמנותקת, ממשלה שממנה 24 שרים נורבגים וממנה סגן שר נוסף. זו הממשלה המושחתת והמנותקת ביותר"

    אופיר אקוניס צילום: פלאש 90
    2:00
    06.05.24
    נתי שולמן No Comments on קמיסר: "ביטבוקסינג? אל תתענגו על וואקלי; זאת לא המטרה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    ח"כ אופיר אקוניס (הליכוד) אומר כי "הממשלה הנוכחית היא הממשלה המושחתת ביותר בתולדות המדינה". כך אומר אקוניס בריאיון לבצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר.

    הוא התייחס להסרת האבטחה מבני משפחת נתניהו: "לאור האיומים ברשתות החברתיות עם ציטוטים מאוד ברורים אני חושב שהיה כדאי לכהנא וחבריו שדאגו לעצמם לאבטחה, שיתנו תשומת לב מיוחדת על איומים פומביים לפגיעה במשפחת נתניהו".

    "ברגע שאנשים פוליטיים החליטו את ההחלטה ולא גורמי המקצוע בוודאי שיש פה שיקול פוליטי", טוען אקוניס. "מדברים בימים האחרונים על ההוצאה הכספית של האבטחה, מי אומר את זה? ממשלה אטומה, מנופחת ומנותקת. רק אתמול היא מינתה סגן שר חינוך, יש לה 24 שרים נורבגים. זו הממשלה המושחתת והמנותקת ביותר בתולדות ישראל. הם נוקטים בשחיתות ציבורית, הם משתמשים בכספי הציבור כבשלהם על כלום. מינויים ללא הצדקה".

    "בואו נדבר על מעלליה של הממשלה רק אתמול", מוסיף אקוניס "זה התחיל בהחלטה הפוליטית בעניין האבטחה, מינוי סגן שר הכי מיותר בתולדות המדינה, והמשיך באמירות אומללות מתנשאות של שרת התחבורה ושר האוצר כנגד עובדי ענף התיירות. ליברמן דרדר את ישראל מערכת הבחירות שניה כשהיה רוב מוצק לימין. הוא המורה רוחני של בנט".

    "העדות הטובה ביותר על הממשלה הזו העניק המנכ"ל המפוטר של משרד החינוך, כשאמר אתמול שזו הממשלה המטורללת ביותר".

    על חוק החשמל והתקציב למסתננים אמר אקוניס: "אם איילת שקד רוצה להוכיח שהיא ימין, שתתפטר היום ותציל את ישראל".



    0 תגובות